ååhå...

Fruktar den här veckan så jäävla mycket. Mår piss.
Idag tog man en båttur. Hunden följde med, för de är en av de bästa sakerna hon vet. Ville att hon skulle få njuta en gång till av de iaf...
Åkte i lite mer än 1 h. Kändes verkligen inte som de. menmen.

Nu ska vi snacka om nå annat! FÖTTER!
När jag träffade Klurris så hade hon frans manikyr på sina tånaglar! Vem tar han om sina tånaglar.. tänkte jag. För de har jag aldrig gjort ;o
Men nu bestämde jag mig för att försöka fixa mina tånaglar, inte så att dom blir långa utan bara så att dom får en jämn kant, sen ska jag måla nå fint på dom :D iihi.
Inte för att jag visar fötterna så ofta men..;)

Gammal bild :D................
glöm inte att svara på frågan vad ni vil......


Kommentarer
Postat av: Evah

Åh vilken fin blogg du har! :)

2011-07-11 @ 20:37:39
URL: http://evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0