Snyft

Blir lite ledsen när jag inte får några kommentarer!! ;(

Men har fått några frågor som jag kan svara på;

Fråga; vad använder du för kamera och redigeringsprogram?
Svar; Har en Canon EOS D1000, använder massa olika program. photoscaper, photoshop,illustrator, gimp och picnic. :)

Fråga; vänner? familj? pöjkvän?
Svar; Jadu, vad ska man säga. har både gamla och nya vänner. En av mina bästa vänner heter Rebecka och kallas Bitta. Vi har samma humor och när vi är tsm så blir vi helt cp skadade :''D
Min familj består av Mamma-Carina, Pappa-Dan, Storebror - Robin, Storesyster-Anna och lillasyster - Cissi. Vi har även en hund som heter vilma ;D Sen 3 utekatter och 1 innekatt :)
Jag har en pojkvän han heter marcus :')

Fråga; hur länge har du och marcus varit tsm?
Svar;Jag och marcus har varit tsm i 8 Månader på Lördag :))


Kommentarer
Postat av: usamänniska

JAH HAR EN FRÅGA 8DD

har du glömt bort mig än? :D

bara lite? ^^

2011-01-14 @ 00:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0