Svar!

Nu ska jag svara på frågor jag fått av... anonyma :D

Frågor;
1.Hur många killar har du varit tillsammans med?
2.Vilka är dina favoritaffärer?
3.Vilken skola går du på?
4.Äter du godis?
5.Har du funderat på modellyrket
6.Hur ofta tvättar du håret?
7.Har du finnar?
8.Vart tycker du att gränsen för otrohet går? Är det när ens partner pussar någon annan? Kyssen någon annan? Dansar med någon annan? Messar med någon annan tjej/kille? När tycker du att otrohet börjar?
9.Hur bra självförtronde har du?
10.Vad och vilket smink använder du en vanlig dag?
11.Hur lång är du?
12.Vad har du för framtidsplaner?
13.vågar du gå till skolan utan smink

SVAR;
1.Jadu det kan man fråga sig XD Bara haft 2st som har varit helt seriösa och långa :)
2.Om jag ska välja 1 av alla affärer som jag tycker bäst om är självklart New Yorker(y Sen gillar jag Carlings oxå väldigt mycket:)
3.Jag går på John Bauer skolan i Eskilstuna:)
4.Japp, jag äter godis :D!! liten godis rååååta är jag :D
5.Ja, jag har funderat på modellyrket. För några år sedan var de typ de ända jag ville ;'D
6.Var annan dag:)
7.Inte just nu faktikst (y
8.Gränsen för otrogenhet går när killen pussar en annan tjej, tycker jag. Men skulle heller inte uppskatta om min kille kramades eller dansa med någon annan. visst han får väl göra det om han vill men skulle kännas jobbigt för mig.
9.Jag har ganska..lågt självförtroende. Men jag är den ända i min klass som vågar vara udda. STOLT* Bryr mig inte om vad andra tycker om min stil. jag är den jag är och är nöjd så:)
10.Har gjort ett inlägg på en sminkning. Det är så jag sminkar mig dagligen:)
11. Jag är 170cm lång :)
12.Har inga speciella framtidsplaner :) vet inte vad jag vill jobba med alls!
13. Absolut. på sommaren använder jag typ inget smink alls:) Bara om jag ska göra något speciellt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0