mer svar på frågor!

Fick maaaasssssooor med frågor från.. kungen utan ö....:) hejhej

Vanligaste färg på dina kläder? - Svart&vit tror jag:)
Vad tycker du om fötter? - knasig fråga.. tycker inget speciellt:)
Vad saknar du? - Vet inte riktigt vad som menas med frågan, om du menar om jag saknar någon sak eller typ någon person eller nå minne. Så vet inte vad jag ska svara :)
Favorit dryck på morgonen? - Ice coffe!!! NOM NOM!
När brukar du oftast gå och lägga dig? - kl 22 :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Är du blyg? - Jag var.. men nu är jag typ psyko och kan göra i princip vad som hellst :D
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? - satt hur länge som hellst och tänkte.. men kom inte på nå ;o
Är du nöjd med ditt liv? - jadå det är jag väl:)
Vad är det värsta du vet? - Folk som tror dom är någonting:)
Hur mycket pengar brukar du slösa på en månad? - ibland slösar jag hela mitt bidrag (600kr) Och ibland typ.. 200kr:)
Vad längtar du till? - SOMMAREN!
Har du bra vänner och äkta vänskap? - Jaa ganska :)
Vad är det finaste du fått? - En kyss på nyår.. :''')
Är du bra på att laga mat? - Ja! fyfasiken!
Är du flygrädd? - Njaaee, lite:) Är faktiskt lite rädd att åka bil tom ;o
Hur vig är du? - inte.. alls..:)
Vilken är din favoritglass? - B&J fairly nuts. har inte smakat så många men den är awezuum iaf :D
Tror du på ett liv efter döden? - Jag skulle vilja göra det.. men nä tyvärr inte;o
Vilken ögonfärg har du? -  bruuuun;)
Röker du? - Nej :) usch
Hur ofta tränar/motionerar du? - aldrig. HAHA!! nej men på sommaren brukar jag jogga ibland. sen gör jag övningar hemma ibland :)
Vad är det viktigaste i livet? - Att ha någon man alltid kan gå till. så man inte behöver vara ensam!
Beroende av? -  tuggummi... och eeeesskiing :D
Vad behöver du mest just nu? -  eeeeeeeessskiiiing :D
Vad tror folk om dig? - De flesta tror nog jag är en liiiten liiiten emo flicka som alltid är ledsen :D
Vad får du oftast komplimanger för? - mina naglar o mitt hår :D
Vad säger du för att imponera på någon? - Ge komplimanger:)
Hur imponerar man på dig? - Ganska svårflörtad ;)
Brukar du skratta för dig själv? - OOHJA!!! JÄMNT!!!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? - jaa
Var bor du? - I en liten byhåla som heter kungsör :D
Äger du några converse? - faktikst inte :)
Sprit, cider, vin eller öl? - cider tror jag, men inte för mycket då blir eeeeeckligt :)
Vad har du för mobil? - en ful nokia, den är bäst!
Hur svarar du i mobilen? - på mobilen; Hallå? Hemma; Hej det är ida.
Vrf valde du den linjen du går på nu? - föööör.. vet inte :D bara blev så typ
Vilken är den pinsammaste platsen du har haft sex på? - De finns ingen sådan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0