sen uppdatering

Har inte hunnit uppdatera. Typ hållt på med cp mobilen hela kvällen!
Beställde ett nytt kort till iphone med samma nummer som jag har nu. Så märkte vi att telefonen var telia låst.
Och jag hade varken itunes eller hade någon aning om hur faaaan man får över kontakter till nya kortet..damp.
Men nu har jag itunes men måste endå lösa kontakt problemet för vid midnatt idag så avaktiveras mitt kort som, jag har nu. Så om inte min iphone funkar imorgon har jag ingen mobil...

Här kommer en söt julsång och dagens klädsel (a)


Kommentarer
Postat av: ellen

Hur gör du så att det inte synns bakom sig?

Det där suddiga?

Måsta men ha ett speciellt program i datorn för att kunna göra så?

Kan du förklara? :)

Har alltid velt kunna göra sådär ! :)

2011-12-14 @ 16:32:53
URL: http://ellenengman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0