jesus säger jag bara

Ser nu att dom gjort om lite på blogg.se.
Vet inte om det är en fördel eller inte..inte så mycket ändrat..menmen!

Idag hade vi idrott-gymnastik. Man skulle göra kullebyttor och massa..mådde dåligt efter att ha gjort 1 så..blev inte så mycket byttor för mig...(wtf byttor?)
Bröt av min andra tummnagel..eller..ja den sitter kvar än men bara i skinn så det gör lite ont.

Sen hade vi matte, alla hade stress damp inför nationella på fredag..jag kommer bli orolig dagen innan..:)

Efter skolan mötte jag upp Söder, vi drog och käka på maistro, nom!
Efter lite snack och promenader gick jag hem till mamma. Jätte mysig lägenhet har hon iaf!
Blev bjuden på choklad och ostbågar :') Smakade kinapuffar tillsammans om ni ville veta...

Nu har jag inte hunnit med mycket...stress. Hinner fan aldrig måla naglar...
Och imorgon ska man övningsköra så då kommer man säkert inte hinna måla naglarna iaf..BAJS

Satte i ett örhänge i nya hålet (y) ser lite fuckat ut meeeeeen miiis

Goodiebag från Ica maxi (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0