tillbaka från helvetet!

Nu ska jag berätta om typ den värsta dagen in my life:)

Börja med att åka buss någonstans...sen gick vi 1mil med våran äckligt tunga väskor ;o uss!!RAMLADE I LERA!!!!
Sen när vi kom fram var man död så skulle vi äta tacos..nejmenvänta då ska 1orna äta först ;o Tyckte inte de va rätt...
Aja sen när man hade ätit så ställde man upp äckel tält, fick dela tält med elin och berna tillslut.
Sen delades man upp i lag och körde massa leker..astråk.

På kvällen blev de skräckfilm i en UTE bio...SÅ JÄVLA KALLT! 5 grader lixom ;O
Sen körde jag och några till sanning eller konka från mobilen, de va cp kul XD
Fick krama min lärare och säga att jag tyckte om honom ;'D Typ bara jag som vågade göra sakerna jag fick i uppdrag..älskar ju att göra bort mig så ;)

Sen runt 2 gick man och la sig i ett svinkallt tält..fuck. trodde aldrig jag skulle somna!
Så vaknade man 7 och så städade man sen åkte man med en buss runt 10 och sen hem med 12 tåget
.

Kan informera er om att jag aldrig svurit så mycket i mitt liv ;O
Sen FU alla som åkte hem på kvällen! VEKLINGAR!!!! IM A WARRIOR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0