skön-t

Idag var de första morgonen jag inte velat gått upp. Annars har jag varit aspigg på morgonen.

Idag hade man entreprenör. Jag och Andrea ska starta nagel företag! Jag ska måla och hon..typ skriver och massa...:) Ska bli askul!
Sen på eftermiddan gick man till tyskan..i typ en halv timme (a)
Gick till carlings på stan, skulle egentligen åkte till tuna men ingen ville ju följa med så.
Iaf, skulle dit för att kolla praktik plats. men chefen va inte där så skulle dit imorgon oxå.

Nått annat som oxå händer imorgon är...SKOLFOTO. De är något av de värsta jag vet...!
funderar på att inte va med..

såhär såg man ut idag iaf.
palla arga människor.


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Ball blogg ;D

2011-09-01 @ 22:11:42
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0