miisdag

Idag blir de miisdag...men vänta.. har de inte varit de typ hela veckan!!???
Men idag regnar de satan så ut är de sista stället jag vill.

Nu ska jag ge er ett råd som..ja ni borde följa :)
På sommaren går man ofta barfota eller med öppna skor då man visar tånaglarna.
Då är de ju snyggt att ha målat tånaglarna i någon fin färg!
Vet att de är många som tänker så (ink mig) MEN:
HA INTE PÅ NAGELLACKET FÖR LÄNGE!!
Även fast ni har underlack kommer tånaglarna bli gula och totalt missfärgade om du låter lacket sitta på i flera veckor. Även fast de är en ljus färg så kan jag lova att ni inte kommer vilja visa fötterna någonsin igen!!
De finns speciella nagellack som tar bort de gula, som är ett bra tips om man gjort de misstaget :)
Samma sak gäller nagellack på händerna. Jag har aldrig nagellacket på mer än 1 vecka!

Inte så fräscht....


6.Min dag

Jag vaknade hos sjuka marcus kl 1. Kollade lite på tv, sen spelade jag zelda.
efter ett tag åkte jag hem och lagade fisk och potatis, NOM ;o bara jag som gillar fisk eller?
Och nu sitter jag här..:)
Planerna nu är att KANSKE baka nått (bakade kakor igår O.o) men ja gillar att baka. Annars kommer jag bara fördriva tid framför datan eller tv:n :)
Ha en miisig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0