köttbulle??!

Efter teorin åkte jag hem och lagade den äckligaste maten jag vet...köttbullar och pulvermos...vi hade iNGET annat hemma...
Sen drog jag till Ekudden och träffa flickor, nais. Sen blev de kallt och jag orkade inte så åkte hem till eeski<3
Körde HONOM ._. på min moppe till OK. Vi köpte gooodiiis, jag köpte en underbar snickers NOM.

Idag är de finemang väder, vet inte vad jag ska hitta på.
Vissa har börjat i skolan nu, som min lillsyrra, MWOHA. Jag börjar den 24 :)
Jag har inte åkt till Stockholm och gått på grönis som jag ville som faaaaaaaaaaaaan. de suger massor....

På lördag blir de iaf fetaste 20års festen, wiiho!


4. Det här åt jag idag.

Kanske inte borde svara på frågan nu för har inte ätit något idag än...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0