inte så mycket ork

HEJ, jag är typ sjuk, jiiiiiiiiiipppppppiii. Därför man inte mått bra idag??????
Och är så grymt otroligt trött på att bo hemma,fyfan.
Längtar tills jag flyttar från detta helvete, så man själv kan få va ifred och att få ha sina saker ifred.
BTW:Om 1½h ska jag färga min huvud,de är väldigt solblekt ovanpå huvudet.

Finns en person som jag saknar...de är min älskade,söta,bästa,vackraste pojkvän<3
Sågs senast igår och saknar dig redan, helt sjukt.
Du är min andra halva,bbebiiii! Kommer aldrig bli hel igen om du tillslut inte vill ha mig längre.
Ingen får mig/har fått mig att känna sån lycka. Varit tsm med dig i lite mer än 15 månader och är lika kär som förut. Just nu känner jag att jag aldrig vill släppa taget om dig eeski, du är perfekt för mig!
Du vet att jag gör allt för dig. Har bevisat de på många sätt. Har åkt till dig kl4 på natten, har åkt i regn och blåst.
Inget sätter stopp för mig när de gäller dig, du är min livskraft.
Ville bara säga att jag älskar dig Marcus <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0