extrem macro-fotografering

När jag startade den här bloggen var de meningen att de skulle vara en fotoblogg.
Men har typ inte skrivit ett smack om fotografering! Så tänkte att de va dags nu kanske...
Har fotat med en system kamera i 2år. En Canon EOS 1000D.
Har alltid gillat att ta macro bilder, speciellt i naturen, på blommor och småkryp.
För några dagar sen ville jag pröva nått som jag velat testat länge.
Ta kort på vatten och kunna frysa ögonblicket då vatten faller eller vad man ska säga.

Jag har aldrig mixtrat med bländare, slutartid och ISO på samma gång så de var spännande!

 De här vart slutresultatet.
Tog en klassisk skiva+vatten bild som man sett på mång olika ställen :)
Ganska bra för ett första försök eller vad säger ni ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0