soldagar

idag var det en riktigt varm och skön dag:)
Körde Baseball på idrotten :D Det var faktiskt kul! Dock så fick jag inte ett ända poäng och blev bränd 1 gång :'D

Sen hade vi entreprenör. trodde det skulle bli mycket roligare med teori efter att bara haft massa projekt hela tiden, men nej. piss svårt och jätte jobbigt!! Buffertlager,ingående varukostnad o massa konstigt... marginal och pålägg!

När jag kom hem satt jag ute i solen sen fick jag lust och ta kort.
Dom här korten blev det.
KOMMENTERA GÄRNA!
Ap tråkigt och inte veta vad andra tycker...:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du någon gång lägga upp en bild på dig själv som är helt oredigerad, bara på dig? :D

2011-04-29 @ 23:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0