Presentation...

Det ända man tänkt på idag var presentationen!
Jag och Sandra har "Startat" ett näthandelsföretag där vi säljer HTC skal. Och så skulle vi presentera oss för en jury, Som på "Draknästet" om ni sett det någon gång, annars finns det massa klipp på youtube :)

Och man var så nervös! Det första jag gjorde va att stamma. sen ba nää jag måste skärpa mig! Så glömmde jag typ bort vad jag skulle säga :((

Igårkväll kom älsklings Marcus till lilla mig!
Fuck i helvetet vad jag saknat min beebis! Vi miiiste massor och sen skulle vi kolla på Sanctum men vi orkade inte o tyo somna :)
Och sötbollen klippte sig idag oxå och det blev jjääääättttte fiiiint :D<3

KOLLA SÖTASTE TRÖJAN SOM FINNS!!!!! ;_______;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0