it's sick!

Som ni vet tappade jag mobilen i toan igen... meen.. DEN FUNKAR :D Vad är det för super mobil jag har?!
Men känns som att den kommer dö om jag tappar den eller nått.. får vara lite försiktig...:)

Igår gjorde jag NADA. Det brukar va skönt ibland och inte göra nått speciellt men igår va det inte det kan jag ju säga.
Jag skrev en novell igår!!! vet inte varför ;o Den var så sorlig i slutet så jag nästan började gråta själv O.o
Om ni vill höra den kan jag lägga ut den, men det är bara om ni säger till ;)

På kvällen låg jag enbart innen på mitt rum. Jag var extremt satans jävla ledsen ! Grät i flera timmar.
Saknade min älskling så jävla mycket! Ville att han skulle komma och krama mig och trösta mig men det gjorde han inte och det fick mig bara att gråta mer.

När jag slutat gråta ÄNTLIGEN, la jag mig och kollade på trassel. Sen kunde jag inte sova...usch på den lördagen!


Kommentarer
Postat av: Sara

Lägg upp din novell här på din blogg!! vill läsa!!!!

2011-04-07 @ 02:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0