fiiiiiin fliiiicka!

Idag hände 2 skumma saker...

Först kom den ökände leggins mannen ( En konstig kille som alltid har på sig tjejkläder och leggins i Eskilstuna) fram till mig och frågade:
- Har du hundra kornor? ( tror jag han sa)
 
Jätte konstigt ;o Har aldrig hört människan prata förut!

Sen när jag hade varit på ica och skulle gå tillbax till skolan. Då kommer det en Random gubbe fram till mig och ger mig en ros. Han ba;
-Jag köpte den här rosen av en tjej utanför, och vet inte vart jag ska lägga den. Du är en fin flicka så du kan få den!

Varför just mig?!? gick typ 4 andra tjejer där närmare honom än vad jag var o.o

Den fina rosen och en liten del av min matte bok :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0