aoutch!

God förmiddag alla söta lemurer :D
Sitter ute i "solen", den ligger bakom dumma moln just nu >.>
Och jag har fan blivit jätte brun ;o Eller så ser jag bara extra brun ut i den vita bikinin (A)

Kom typ nyss hem från älskling. mysit med honom under natten :)
Fick en 10mm spiral av honom och den har man tryckt i :D men dock inte exakt enda in o.o
Det tog stopp..:)

En som undra om jag kunde lägga ut en oredigerad bild på mig, och visst kan jag det :D Men kanske senare idag :)
AnleDningen till att jag redigerar är för att jag tycker det är så kul (a)

Nu kom solen fram så nu ska jag njuta innan nästa moln kommer.
Medans jag gör det kan ni ta en titt på gårdagens outfit :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0