monday morning

Idag finns det inga ord för hur trött jag är.

Det enda jag kan säga om lördagen är:
Trodde ALDRIG att ni skulle behandla mig sådär.
Hoppas ni förstår att ni sårat mig.

Blev massor med kyla under lördagen så nu är man sjuk..sköönt.not.

Igår vaknade jag upp efter 2 h sömn och var totalt död.
Gick först ut med marcus hund sen gick vi till ica så fick jag köpa en lott åt marcus, haha..18 årsgräns..
Sen åkte vi till romantika så köpte jag en blomma till mami.

Åkte till mamma och även Anna kom dit. Vi fikade med smörgåstårta och bakelse, nom!
Vi skrattade sönder så vi började gråta, flum efter en sömnlös natt?
klockan 4 gick jag på syrrans skolmusikal, dock var hon inte med så mycket!
Så ska jag försöka köpa min gamla musikalskiva eftersom att man inte gjorde det när den fanns ute ;o


Kommentarer
Postat av: Kittie

Snygga naglar :3

2012-06-02 @ 14:08:23
URL: http://silverstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0