jobba jobba joobbba

Idag har jag,Amanda och Sandra slitit som djur!
Vi såga först till reglarna och borrade på 2 på varje vägg, vilket tog sjukt långt tid! Och var apjobbigt!
Sen målade vi 2 väggar blanksvarta. Våra vägger är lätt snyggast :D

Efter att vi målat försökte vi tvätta händerna..funka inte kan jag säga...Så tog vi aceton o de funkade till viss del, men var inte det bästa för huden kanske..

Det värsta var att mina händer såg så snusk ut så skulle jag måla 2 kunders naglar!
Var skit trött innan jag skulle måla dem och var helt totalt död efter 2 timmars konsentration!
Köpte en cola och åkte hem med 5 tåget. Gud vilken dag!

Imorn har man engelskaprov..faaeen asså.
Ska nog plugga lite nudå..hehe.. :(

zebra tippar och rosett tippar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0