Adam tensta

Drog som sagt ut igår med!
Skulle kolla på Adam tensta! Så jag och hanna åt först mat, ASGOTT!
Så började vi beställa dricka :) Bacardin kostade 40kr om man köpte innan 10 så vi köpte några precis innan...:)

Aja när det var dags för Adam gick vi upp. Och vi ba- vart fan är han?
Så står vi vid dansgolvet, sen ba.. Jaaha...det är han som är dj...
Trodde han skulle rappa o grejjer ;o Sen ba..nej han står bara där och diggar musiken...Aja...
Drog hem runt halv 2 till marcus :)

Tack Hanni för en awesome helg!<3

Nu ska jag fräscha upp mig tils syskonen kommer. POOSS!


Kommentarer
Postat av: HÄÄNA

trasan är mitt liv. jag petade på den!

2012-01-29 @ 22:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0