ologiskt. JA

Har som sagt matte prov på Måndag.
MEN har INGET att plugga på..asså.. har bara några papper med uppgifter som jag redan har gjort på lektionen.
Desutom det jag absolut inte kan finns det typ 3 uppgifter på och facit är fel på dom så man vet ju inte om man räknar rätt!!!!!!!! Blir tokig! Vill ha ett jävla repetitions papper så man vet om man kan något eller inte!

Känns som att jag tappat mig själv. Orkar ingenting längra. Sen känns det som att jag blivit så jääävla fet. Så ska börja springa och bli beach ready till semestern som är om 1 Månad!!!!!!!!!!!!!
läääääängtar.


Kommentarer
Postat av: malin

meeeen vaaaa, du fet? aaldrig! världens finaste :D

2011-09-30 @ 17:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0