Röööööööv morgon

Har haft världens sämta kväll och morgon..:)
Vaknade på bajs humör och fick bara mer och mer damp när pappa pratade med mig.
Sen skulle jag dricka mitt dagliga iskaffe...tar ut mjölken, stannar upp och tänker - räcker det här inte till ett helt glas skjuter jag mig i huvudet..häller upp..ojdå..en fjärdedel av glaset med mjölk.. FFFACK
Så kommer man till bussen, och då får man äntligen träffa marcus. Men när man ska sätta sig på bussen sätter sig nån jävla h*r j*vel bredivd honom så man får sitta vid en tant. Så hade man ju fjortis äckel bredvid sig som SMASKADE så j*vla mycket på sina tugummin! jäklar vad irriterande...

Så börjar man dagen med ett cp prov! GREAT DAY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0