tja!

Min blogg har typ blivit den tråkigaste ever..
Hade absolut ingen lust att blogga igår..
Men var iaf i västerås ända till kl 9 på kvällen! Så var ganska trött! Var mellandagsrea men fick endå inte med mig mycket hem o.o SYND

TIPS
Nu tänkte jag ge er lite av mina råd till nyårs festen!
Kan börja med kläderna; På nyår känns färgen svart riktigt jävla bra! MEN en färgklick i det hela är absolut inte fel! Och den där färgklicken, jo det är oftast jag ;)
 Klänningar med glitter är väldigt passande till nyår! Tyvärr lyckas jag aldrig vara så..glittrande..men vad gör väl de!
Sen har jag ett tips för dom som inte har tid att kolla klänningar eller inte orkar! Då kan man sätta ihop sin egna outfit. Man kan ta en vanlig kjol av vilket slag som helst, sätt på sig en snygg blus/top och sätt ett bälte vid midjan! TADA!
 Det är bara att pröva sig fram med alla kläder man har så brukar man hitta något snyggt!
Sen finns det även "jeans människor" som inte använder klänningar eller kjolar, Då är skinnbyxor det hetaste just nu! Då är det bara slänga på sig vilket top som helst och du är klar!

Det absoluta naglarna är svart och glitter! Vilket jag själv kommer att ha! Finns ingen mer rätt tidpunkt att ha just svarta naglar som på nyår! Det är bara så!

Tyckte ni om mina tips? Vill ni se mera sånt? Kanske hår tips också? LET ME KNOW!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0