fredag jiipi...nej

Den här fredagen har bara börjat så äckligt dåligt.
För de första är de min 3:de bad hair day på raken!!! pga att de regnat/varit dimma på morgonen, SUG K*K
Sen så har dagen gått så jävla sakta helt sinnes sjuk!! Bröt ihop när jag hade matte..fick seriösa utbrottet...
SEN fick jag hostattack 2 ggr i klassrummet, så va tvungen att spring till toan och dricka massa vatten. sen fick jag de på tåget oxå...finns de vatten där?? nej!! uss trodde aldrig jag skulle sluta hosta.
När jag kom till kungsör såg jag att jag var tvungen att tanka min moppe..de finns inge tråkigare..
Och tillsist!!!!!! Så bröt jag av en nagel till. F-M-L

bara 2 saker som varit bra..
1. köpte nya små silver örhängen till mitt tragus som jag ska byta idag.När de läkt ska jag pröva ha ring där :D
 2. de gråa ur luggen försvann nu när jag duscha (y
har inga bilder..


13. en tidpunk du ville skulle vara för evigt.

Kännt så mång ggr...men berättade om ett ögonblick förut som jag giillar..
Men de va samma dag som jag var i skillinge med marcus. När vi skulle hem så kramades vi...vi kramdes i typ 40min..skojar inte. Vi bara stod där och kramades, sa inte ett ljud till varandra...de va så jävla miiiisigt!!!!!
Ville stå där och krama han i flera timmar!! Den känslan jag hade då kommer jag aldrig glömma<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0