tycker synd om er

haha.. tycker synd om min läsare som klickar in på min blogg och aldrig får några nya inlägg :(
Har inte riktigt nått speciellt att skriva om...
 
Idag har jag iallafall, intervalltränat på "våran väg" sen gick jag därifrån till apoteket och hämtade ut nya p-piller, sen gick jag och sprang tillbaka..:) kul..va?
Tänkte köra ben oxå, men kände att jag skulle kunna ta i mera imorn eftersom mina ben dött av att springa, kommer dock ha träningsvärk i vaderna men de får jag stå ut med!
 
Suttit o letat bil i flera månader nu.. går fan inte så bra. Ingenting passar mig, vill ha ett svart jävla monster till bil.men finns det i min prisklass? nej? visst jag har pengar men prio 1 är att flytta så vill inte spendera alla mina sparade pengar på en bil....
DRÖMMEN
Ford mustang 67 elaenor gt 500 *droool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0