okeeeejdåå

Ska väl börja blogga som vanligt dåå.. åååh så kul. Kan berätta om helgen.
Åkte upp till stockholm på fredagen. Sj är ju så sjukt bra som vanligt. Tåget jag skulle ta från Kungsör gick inte så fick ta buss så missade tåget till stockholm så fick vänta en timme. ojj nu blev jag hungrig så köpte en macka och iskaffe för 74 KRONOR. my fucking god.
Kommer till tcentralen. fattar ingenting. vartfan är jag... och alla gick i 180 i en riktning så var jag tvungen och korsa alla människor. Kände mig som en rädd kattunge. Köpte tunnelbane biljett. Men vart fan är tunnelbanan...? 
Så fick jag syn på Moa Murderess (Epicfaiil.se), tänkte gå fram och fråga henne om vägen men...i didnt. Sen såg jag henna igen när hon gick med Caty (Caty.nu). Är man i stockholm så är man!!
Hittade tunnelbanan och åkte till nacka och tog sedan bussen till nacka strand där ölmässan var som jag skulle jobba på.
Stod där från 16 - 23 och servereade öl och tog betalt. Var inte så jobbigt. Såg då även Edward Blom som stod och sålde böcker på mässan. Han är mysig på nå sätt
Sov på hotell och åt mumsig hotellfrukost. Sen bar det av till mässan igen. Och idag var de inte lite folk... hela 12 000 männsikor totalt. Sjukt fullt upp och varmt som tusan. Stod då från 11-24. Fick då tom jobba men en kändis. Jonas Darnell som ritar herman hedning serien. cooolt.
 Hade ont i hela kroppen efteråt och somnade direkt är vi kom till hotellet.
Nästa dag så var det bara att riva montern och packa in allt i lastbilen och åka hem. Gjorde dock ett stop på Buttericks och köpe halloween grejjer, najs.
Sen halvsov jag hela vägen hem och var så sjukt trött.
 
 
 
Konstiga saker folk sagt/gjort;
-Vill ha en öl i din stil!
--Jaha..min stil?
-Ja den ska va söt,snygg och tuff som du
 
*Gick runt bland montrarna och kollade. Kommer en hand rakt emot mitt ansikte, så duckar lite*
-- Vad gör du??
-Nejmen var inte så rädd! *klappar mig på huvudet*
--Jag är ingen katt.
-hej. jag heter philip. Vad heter du?
--ida..
-Trevligt och träffas. hur mår du?
--bra fast har ont i fötterna
-synd om dig. Ha en bra kväll
-Ah desamma..hejdå ida
 
*En gubbe vill skaka hand med mig och håller kvar min hand i typ 634654 år. Han släpper tillslut och säger*
-Kom hit..kom..Vill du höra en gåta?
--ah..visst
-vad är jag för något. Jag växer flera decimeter per dag. Jag kan vara flera kilometer lång...osv..
--ehm.. ingen aning
-Håret!! Om man lägger ihop alla dina hårstrån. Du har så fint långt hår. *tar i mitt hår*
--Ehm..ja tack. Det var en bra gåta..
-Ja det var den * tar min hand ingen och skakar den i 3537537 år igen*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0