för jag har tagit studenten!

Bästa dagen i mitt liv fick jag uppleva dagen då jag äntligen tog studente!
Jag har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv!!!!
 
Dagen började med champagne frukost kl 6. Sen följde jag med Ida och fixade mig hos henne, nervös tjejer!
Sen gick vi till en park och tog studentkort och sedan gick vi till skolan och fick våra betyg och så.
Sen gick vi på avslutning på mdh, kunde fan inte slappna av. Sen var det dags för lunch, fick pastasallad och pannacotta, nom. Sen gick vi ut och patrullerade till vårat utspring, jääävlar vad vi skrek!
Sen var det dags...att springa ut! Och det gjorde jag!!
Träffade familjen sen var det "upp och hoppa, upp på flaket,upp med händerna i taket". Flaket var det roligaste jag gjort. att bara få skrika ut sin lycka och se hur glada alla andra är för oss studenter oxå!
Efter en 2h lång flakåkning så åkte jag hem till släkten där jag fick god mat och fina presenter!
Sen blev jag tvungen att duscha då jag var hel nersprutade med både vatten och alla sorters alkohol.
Så fräscha till mig sen åkte jag tillbaka och firade studenten ännu mera!

Här kommer några bilder från dagen, kommer flera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0