hedemora

Har spenderat natten i Hedemora på ett f.d barnsjukhus där det spökar sönder..
Dem har varit med i det okända och allt! Creeepy. 
Men är dock ett bra partyhus! förutom..alla trappor..dörrar...ja!
Tyvärr (eller tur) så märkte jag inte av spökena så mycket. Det enda som var var att vi hörde en dörr öppnas och stängas fast alla dörrar var öppna. Sen dagen efter så hörde vi någon som flyttade på möblerna på övervåning..i typ..en timme. Fast det var ju ingen som hade gjort det..
 
Hemvägen var helt underbart cp. För det första så kör folk som IDIOTER. Höll på och krocka och ist för att tuta sp sitter jag och skriker som en idiot... haha. Sen kommer världens fucking regnskur!!! körde på 100 väg men kunde bara köra 60 för man såg INGENTING, skojar inte verkligen ingenting! Sjukaste någonsin! Och vägen blev typ översvämmad så man kunde ju vattenplana hur lätt som helst!
Sen när vi nästan var hemma så tänkte jag..vad är det med Malte (hund som var med som satt i bagaget). Så började Hanna ropa på honom..sen skek hon...högt och i typ en kvart. Men ingen hund. Tänk om vi glömt honom!!!! Så kastar hon flaskor och ballonger och massa grejer bak men ingen hund tittar upp. Börjar gråta av skratt för jag var typ säker på att han inte va där. Sen stannar vi vid vägen och då tittar jäveln upp!! Sluta skrämmas!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0