Grattis mamma<3

Har varit på kryssning för mami fyllde år! Grattis mamma!<3 iloveu

Tog bussen från arboga kl 12:30. och kom på runt 15.30 så åkte båten kl 16:30.
Började med att gå runt o kolla. Sen gick min bror,bekka och marcus till crazy hour. Då kostade typ allt 32kr.
Sen gick vi till taxfreen och köpte cider och chips! Sen kl 8 samlades alla och åt jätte god tapas! mums
Sen satt man och kollade på uppträdan och tog nån drink. Drack nån frozen mango daiquiri, inte jätte god dock.
Nästa dag var jag och marcus runt och kollade i Finland! Helsiinkii. Var svinkallt. Sen tyvärr var alla affärer stängda. Annars hade jag handlat sönder! Så mycket snygga grejjer! Var ute ca 4h. sen tillbaka till båten och duscha och fixa sig för kvällen!
 
Godaste drinkarna jag någonsin druckit var Hulken och choco fire!!!!! mums !!
 
Överraskade mamma med att hon blev uppropad på "scenen" och fick en ros och ett glas champagne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0