spökjakt

Jag och hanna åkte på spökjakt i Lördags. Vi hade tänkt ta med hundis men det gick inte!
Men vi åkte endå. Vi åkte till en lada som var jätte vidirig. Folk som hade varit där hade tagit kort och fått med en liten tjej med gul klänning på ett kort. Vi vågade inte gå ur bilen. de enda vii gjorde var att köra med helljuse på och åka förbI! Asrädda!!
Sen åkte vi till en djurkyrkogård. Då åkte vi upp på sandparkeringen som var där. O jag var så rädd så jag ville vända på en gång men det var så liten parkering så man var tvungen att backa oxå. O då fick jag panik och fick kärringstopp 2 ggr innan jag drog iväg i en jävla fart.
Men igår så tog vi med oss hunden och gick runt och kolla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0