hemskt

 Hade en såå hemsk morgon..så jag måste bara dela med mig...
 
Vi har möss hemma, så pappa har lagt ut massa fällor under diskhon..ja i alla fall.
Så gick jag in i köket imore och hör nått som låter under vasken , så öppnar dörren och då ramlar en lite mus ut som har fastnat i fällan! Jag blev så himla rädd! Den levde! Började gråta för tyckte sååå synd om den för att den led...
Jag la in den i skåpet igen för trodde den skulle dö snart...hade så ont i magen..hatade mig själv.
Sen när jag var klar för att åka så kollade jag i skåper o då levde den fortfarande!
Jag måste rädda den. tänkte jag.
Så tog det närmaste jag hade, en kniv(nej högg inte ihjäl den) Jag bände försiktigt upp fällan.
Och musen hade så ont efter så den bara satt där och drog tassen över ansiktet...såå himla söt :'(
Nu när jag kom hem var den borta...Så hoppas den överlevde..
 
Så jag tänker aldrig mer ta hand om råttfällor..stackars möss som måste lida!?
Ska dem inte dö direkt av en fälla?
<3 sötnosar :/
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0