Fika e gött

Blev att dampa igenom hela skoldagen och sedan ta en fika med Ellen och Idis!
Sen har jag bara chillat. Åkte ca 12 med marcus och hämtade hans mami! Då var jag ganska trött:))
 
På Kvällen så tänkte jag byta septum örhänge.
Men så fick jag inte bort pluppen! Försökte verkligen massor..men den gick inte av.
Så då tänkte jag att jag kan knipsa av örhänget där fram o sen dra av det..men så lätt vare inte..
För när jag klippte av det så blev det som en kant..som var tjockare än själva örhändet..så fick inte igenom den..
Men sen så försökte jag platta till det men det funka inte heller..
Slutade med att jag drooog igenom den genom örat..gjorde PIIIISS ont..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0