2,5år<3

Jag och marcus har varit tsm i 2,5 år! I love you<3
Jag gav då ansvaret till honom att planera en dag att fira lite.
Blev skridsko åkning och kina mat!
Jag är ju som bambi på hal is och han åkte runt som värsta galningen..haha
 
När vi skulle gå och köpa mat så såg vi en dam som ramlade och slog huvudet i en lycktstolpe.
Vi - hur gick det?
Jag- har du ont i knät?
Hon- ja ajajaj!
Jag - eeh..kan du stå?
Marcus - ska jag hjälpa dig upp?
Hon - ja tack snälla
Marcus - hur gick det med huvudet? Slog du i?
Hon - ja, rätt i där..
Jag - Mår du bra? Kan du gå? *hon svarar inte..*
Hon - tack så mycket. Ni fördömde inte mig.
Vi - ehmm..mja..näe..
Jag - går det bra nu då?
Hon- jaae...
Jag- ta det lugnt nu.
 
Blev jätte skärrad av det där. Tyckte så synd om henne:((((((( Fast fattade inte vad hon medade med fördömde...men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0