Vad tycker ni?

Jag läser dagligen bloggarna : Epicfaiil, Kandylandy och hofh.
Nu har dem och 2 andra bloggare gått ihop o bildat en grupp som heter...kick back pack tror jag.
Och efter att dem bildat den gruppen har deras bloggas sjunkit i mina ögon faktikst!
Tycker det är askul att dem har gått ihop och skapat något som ska slå tillbaka mot alla andra "modebloggar".
Men nu när man går in på en blogg så skriver den ena " Idag ska jag ha möte med tjejerna blabla." Lägger ut bilder och så. Så går man till nästa och nästa blogg. Samma skit på alla? Skit tråkigt att läsa samma grejjer?

Jag tyckte i alla fall bloggarna var mer intressanta när dem var "självständiga".
Läser ni någon av bloggarna, vad tycker ni?

-Bild tagen från epicfaiil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0