soligt mys väder

Dagen började grått men sprack sedan upp med sol <3

Själv vaknade man upp från världens mardröm och var på dåligt humör hela dagen..
Fick så ont i nacken i skola idag så jag fick ont i huvudet!

Köpte en hästsko idag till näsan ;)
Jag blev så nervös när jag skulle byta. trodde inte jag skulle få in den nya!
Först fick jag inte loss kulan på den jag hade i. Så satt en sax i ringen o försökte töja ut ringen så kulan kanske kunde åka ut av sig själv..lite läskigt men funka!

Sen när jag skulle trycka in det nya smycket började jag skaka som fan!!

mmmm nyduschad idis!!¨


Kommentarer
Postat av: Nadia

Mycket snyggare med hästsko!

2012-03-08 @ 10:35:57
URL: http://blibble.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0