25Månader'v'

25 månader tillsammans. Dock inte idag, för idag är det bara den 12 juni. Jag skrev nämligen detta kl 00.53 den 12 juni..jaa.. varför kanske ni undrar? Jo för i natt har jag haft världens break down. Jag har gråtit hysteriskt i väntan på svar. Och när jag äntligen får det så fortsätter jag gråta.
Jag frågade dig om du tröttnat på mig, min mobil är cp och fick då inte ditt sms. efter 3h väntan på ett svar skriver jag tillslut
 – Ska jag ta det som ett ja eftersom att du inte svara
Ditt svar på den frågan var: Nej.
Men under dem där timmarna så hade jag så ont o magen, hade gråten i halsen. När det väl brast så brast det rejält. Skulle aldrig någonsin kunna leva utan dig. Bara tanken på att du inte skulle älska mig nå mer fick mig att gråta så mycket jag  höll på och kräkas och inte fick någon luft av allt hyperventilerande.  Jag funderade på vad som kunde fått dig att tappa känslorna för mig. Mig såklart. Jag blir jämnt sur för ingenting, tycker allt som du tycker är awesome är skit, klagar jämnt. Jag är en vidrigt dålig flickvän. Jag ville göra allt till rätta så fort som möjligt, så tänkte, du får göra vilken tatuering du vill, spelar väl ingen roll om inte jag gillar den, det är du som vill ha den. Jag kan betala hela tatueringen så kan du spendera dina pengar på nå annat, du får vara med vem du vill när du vill utan att jag ska säga nått annat. Ska aldrig mer vara sur. Du ska aldrig behöva bli sur på mig, du ska aldrig vara olycklig, du får aldrig vara olycklig.
Jag älskar dig så mycket, ett liv utan dig går inte att leva. Du är mitt liv. Du är min livskraft. Du är den enda sanna glädjen jag kan känna. Du är det mest värdefulla jag har.
- Men oj varför skriver hon det här mitt i natten ?
Jo för hade jag väntat till den 15 som är vår månadsdag så skulle jag inte kunna skriva det här. Då hade jag fokuserat på att skriva nått poetiskt och vackert. Någon jävla hippster text. Men just nu skriver jag direkt från hjärtat. Finns inga renare ord än dem jag skriver nu.
-Ja, vad kul med en text på din blogg som visar hur mycket du älskar mig. Så kanske du tänker älskling, men jag ska visa dig i resten av mitt liv, i all framtiden att DU är det jag  bryr mig mest om i hela världen. Så Snälla älskling, lämna mig aldrig. Låt mig visa dig hur mycket du betyder för mig.


Hela den här veckan,utan att få träffa dig. Har fått mig att tänka så mycket på oss.
Du kommer aldrig förstå hur mycket du betyder för mig, men hoppas att jag betyder lika mycket för dig.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0