fisk överallt!

Dem senaste dagarna har jag bara njutit! Varit ganska helt okej väder! Så har mest legat ute i solen och glassat! Super skönt!
 
Igår fiskade jag kanske vid..7. Då blåste det en del och fick ingen fisk.
Sen runt halv 8-9 kom marcus så åkte vi ut med båten bara en liten bit ut.
Fick en aborre. Den dog för marcus drog ur halva innehållet av munnen ur fisken..så mjaa.. den fick katterna sen!
Sen så kastade jag utåt. Fick en aborre..kasta igen..fick en aborre..kasta igen..fick en aborre..kasta igen..fick en GÄDDA! Dock var den suuuper liten! Ingen av oss ville stoppa ner fingrarna i munnen på den..tog säkert 20 min innan vi fick loss den... haha.
 
Sen åkte vi hem till honom och åt popcorn och mööööös :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0