åska

Sitter här och det åskar som satan.
Har försökt uppdatera bloggen hela dagen men då ska internet ligga nere...sen funkar inte blogg.se..blä
 
Jag jobbade ju igår natt. det gick bra. dock är jag bara med och kollar..idag ska jag börja dela ut tidningar..
Men sen ska jag göra allt det där själv..kommer ta ca...5h..i mörkret..för mig själv..på en cykel..
Idag har jag tränat och solat och fiskat, med mitt helt nya kastspö <3
 
Taggar till Lördag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: hääna

du kan ju säga till om du vill ha sällskap en stuund nån gång, har lite reklam som ska ut!

Svar: åhå! Kl 2 på natten ? :D
Ida S

2012-07-10 @ 01:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0