Våga

En grej som jag reagerar jätte mycket på är att när jag har sånna där jobbiga dagar då jag inte orkar fixa håret eller inte orkar sminka mig så mycket. Det är då jag får kommentarerna att jag ser fin ut.
Men grejen är att jag ser bara ut som alla andra dom dagarna? Absolut SKITTRÅKIGT

Man ska uppskatta dem som vågar, dem som vågar vara sig sjävla och inte klär sig efter alla andra.
Man ska kunna se ut som MF L.A BITCH och vara snyggast i världen utan att någon ska säga nå annat eller kolla snett.
Man ska kunna ha..jaa inte vet jag grönt hår om man tycker det är snyggt!
Men det är alldeles för många som inte vågar, men vet ni vad? Jag gör det.
Bryr mig inte om om någon vill eller tycker att jag borde se ut på nå annat sätt, det här är jag.

Skulle alla i världen tänka så skulle alla personer vara så olika, säger inte att alla är lika men många har samma stil.
Men det finns ju så många som har en så otrolig naturlig skönhet, dom ska vara så glada att dem ser ut som dem gör!

Maja tjatade idag på den jävla "gina tricot" stilen och sa att alla bara skulle se ut som på deras reklamer. Så drog hon fram en snygg klänning och sa att hon önska att hon kunde ha den på sig.
Det kan hon, om hon bara vågar.

Hitta dig själv innan någon annan gör det.
Va självsäker, va du.


Kommentarer
Postat av: Malin

menade inte att du inte är supersnygg annars också, för det är du :*

2012-01-24 @ 21:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0