Tandläkarbesök

Var 3 från min klass som var hos tandläkaren idag! En av dom var jag!

Jag satt mig i väntsalen och blev asnervös..är typ rädd för tandläkaren eller nått!
Så ropa tandis in mig så satt jag mig på stolen så kände jag sprit lukten och höll på och kräkas..fiifan.
Det roliga var att dom fråga om jag var rädd att gå till tandläkaren..och jag sa nej..:)
Det ABSOLUT värsta som finns är när dom stoppar in deras äckliga gummihanske-fingrar i min mun!!!!!!!
Då vill jag bara kräkas i deras ansikten! Hatar känslan!!

MEN hade inga hål ( har aldrig haft ) Hade inge tandsten ( vet ej vad det är och aldrig haft ) Och hade fint tandkött..:D det gjorde ju faktikst lite ont när hon peta på mitt tandkött i hela munnen..

Har varit så förvirrad idag ;o trott att det varit Torsdag hela tiden!!!! så irriterande :(
Men imorgon är det torsdag och då blir det chill dag :D! Ska kolla på film hela engelskan, och man får ta med sig gooodis..fast jag har ju inget så..:(
Det är väl skonsamt för tänderna...antar jag....KIDDING!!!!!! I DON'T CARE! I'M FUKKING INSANE!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0