tågkaose

Nu ska jag berätta vad som hände idag, då jag för första gången trodde jag skulle dö på riktigt.

Satt på tåget påväg hem. Satt bakom ett gäng ungar som satt och skreeek så jävla mycket, ville slå ihjäl dom så att de skulle hålla käften någon gång.
Kollar ut genom fönstret och försökter koppla bort allt jävla barnskrik.

Så börjar tåget skaka, det hörs ett jätte högt konstigt ljud och det låter bara högre och högre.
Allt skakar mer och mer så ser man hur vagnen fylls med rök och det luktar bränt.
Börjar skräckslaget kolla mig omkring och alla i vagnen förstår inte vad som händer.
Så känner man att någonting från tåget lossnar och tåget kör över det.
Och min första tanke är att tåget kommer åka av spåret och jag kommer dö.

Men tåget saktar in och konduktören säger åt oss att gå längst fram i tåget.
När vi går igenom till andra vagnen så är det ännu mera rök än i den jag satt i. Sen var det även jätte varmt.
Sen stod alla o trängdes i de 2 vagnarna längst fram.
Det blev bara ännu varmare nu när alla va där inne tillsammans. Hade panik men det försvann snabbt när jag blev så otroligt irriterad på dom där jävla ugarna som fortsatte att skricka och ba - KOMMER VI DÖ?!?!?
I alla fall fick vi gå ur tåget. Visste inte vart jag var men ringde pappa och började gå mot kungsör. Gick och frös en ganska lång stund tills pappa hitta på mig!

Det var det vidrigaste jag varit med om..fyyfan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0