mys helg

Har varit med älskling hela helgen <3
De bästa dagarna är när jag får vara med dig<3
Älskar dig som fan<3

Kollat på massa filmer som gått på tvn oxå, en hel del bra faktikst!
Så har jag målat lite med kritor oxå (a)
Men hur fan tänker dom?! För det första är det skit svårt att måla fint med kritor, sen så fanns ju inte alla färger som man behövde heller ;o Hur ska barnen ens kunna måla lite fint?!

Nu är det bara några få dagar kvar... krogen här kommer jag!

Igår slog det mig att jag har sjukt långt hår! Dags att klippa sig, JA!


Kommentarer
Postat av: Nadia

Oj, vad långt hår du har! Vill också ha långt hår!

2012-01-22 @ 19:47:12
URL: http://blibble.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0