Ullared

Här kommer liite bilder och roliga händelser från bilresan till Ullared!
 
Roliga saker som hände;
*Ska köra av på våran första rast. Kommer ner från motorvägen och fattar absolut inte vart jag ska köra.*
-Vart ska jag? Snälla säg vart jag ska? Ska jag svänga? VART---SKA----JAG--!!!!!!!!!!
Sen när vi väl stannat står en kille och kollar heeela tiden på oss..skum kille.
 
*vi kör på vägen och har haft en bil bakom oss hur länge som helst. som tänkte köra om men ångrade sig*
Bitta - Han vill mörda oss.
*En kvart senare*
Hanna - Han heter Bernt Erik!! Jag kollade upp det! Ska jag skriva en lapp och sätta i fönstret och skriva att han ska köra om??
Bitta - *asg av tanken* Nej man ska ju hitta hans telefon nummer och ba "Tjena bernt erik. du är ganska obehaglig kan du vara vänlig att köra om?"
 
Sen kan vi ju prata en evighet om hur bra Bitta kan köra en diesel volvo :D 150 motorstopp SPECELT i rondeller ;o
Sen trycker hon 1000 ggr på startknappen! så var jag tvungen att skrika KLUTT varje gång hon var för nära vägkanten..
Sen lurade GPS jäveln oss! Va piss nära Ullared så säger den helt plötsligt SVÄNG VÄNSTER. Vi fick panik o gjorde det men då hade den ställt om sig och ville att vi skulle åka hem ;o
 
Vad jag fick med mig hem(allt finns ej på bilden)
väska
nessesär
godis
energidryck
hårinpackning
parfym
spraydeo
volympuder
hårserum
hårrullar
kam
trosor
fiskedrag
nagellack
kuddar
pincett
kattleksak
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0