Grattis mamma<3

Idag fyller mamma år! Grattis till henne :D
Åkte till henne vid 2 för att fira henne.
Hon fick ett doftljus som luktade som en blomaffär på riktigt ;o Så fick hon manikyr+lackning av mig :D

Vi åt massor! Först smörgåstårta,nom. Sen fika med bullar och så, sen tårta!! GOTT

Mamma älskar rosa så hon fick skrikrosa naglar med svarta prickar :)


Åkte hem runt 6 o fixa mig super snabbt och åkte in till kungsör kvart över ;)
Sedan bar de av till arboga för att fira Johanna, som fyller år idag egentligen :D
Jag hade med mig 1 cider..så levde på mamma mu och baleys av Hanna..men de gick inte så bra :) Blev äcklad efter sisådär 2 klunkar, så sött!!

Blev ganska nyktert för mig! Men dödades av kylan så jag och hanna gick in på krogen för att värma oss..satt i typ... 1,5h och bara kollade på folk. Det var ganska intressant :D


Kom hem nu efter att syrran haft fest hemma. FYFAN SÅ DET SER UT!
Möts av att trappan ute är trasig. Sen kommer jag in och ser att trappan upp är fyll med spya. Så vidrigt
Så ligger det snus lite var stanns. FYYYYYYYYYFAAAAAAAAAAAAAAAAN.
Men så gåre när småbarn har fest. Bäst för henne att hon städer NU. Tänker inte lämna rummet innan det ser liiiite fräscht ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0