aoutch

Åkte på hemmafest utan dricka igår, var ju lite sådär i början men sen körde jag igång >:D
Slogs hela kvällen med alla. Vi slog varanda så hårt vi kunde i handflatan (why? idk) så slog jimmy i min...ajjsomfan vad de gjorde ont!!!!

Så skapade jag drama, JAG?!
Det var en full kille (nämner inga namn) som hade fått för mycket så hällde han upp ett nyss glas med massssa sprit i. Så kollade han bort i typ några sekunder, då tog jag kans glas och ställde på en bänk bland massa andra glas.
Så gick jag därifrån och när jag kom tillbaka så var han så jävla sur. Och hand lungnade inte ner sig. inte ens när han hittade glaset. Så allt blev kaos (a)

Blev en sen kväll. Kom till Marcus runt 5...skööönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0