Inflyttningsfest

Igår var de inflyttningsfest i Arboga, awesome kväll ;)

Kände typ ingen där men kul och lära känna nya människor :D
De va någon där som hette Markus, och jag mobbade han så mycket!
Han betedde sig så bögigt :')
Typ sa åt killar ba - asså ska du se ut sådär i håret? så drog han fram läppsylen och drog på på läpparna och massa annat :') askul. Så var han ju lixom tvungen att övertyga mig om att han inte va de, för han trodde verkligen att jag trodde han va bög ;'D

Martin kom på någon "dans" till en låten som typ alla körde hela tiden XD

Kvällen slutade sent. Åkte hem 3 var så fukkking trött :(
Men kvällen va kul iaf
!

Nu använder jag min Nokia telefon. Så filmade jag igår så skulle jag redigera filmen nu men de gick inte ;o
Ljudet försvann... så var tvungen att lägga upp videosarna som de va. Hade lixom tänkt klippa ihop dom och typ ta bort en hel del som inte va intressant ;o :(


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, jag hade helt glömt bort att du filmade :D

2011-09-04 @ 22:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0