bil,tåg,buss,buss,tåg,buss,bil

Så har min dag sett ut..

SRY för den sena uppdateringen men kom hem 7 och sen har jag hunnit duschat och kollat lite på tv.

Åkte in med 10 tåget till lilla Praktiken.
Idag fick jag; Larma och hänga upp lite kläder, storleksmärka linnen, storleks sortera kallingar..och hänga upp nya. Sen blev det mest att vika kläder om dom inte låg snyggt. Hoppas de blir mera att göra imorgon!

Åkte hem med 4 tåget ( YES JAG HANN!!!!!)
Sen gå upp på byn, stå i kö i typ 553 år bara för att köpa en fucking cola. I NEED SOCKER!
Sen ta bussen till köping och gå på körskolis!

Utsliten tjej ska snart sova!!!! Ja klockan är bara 9...AND? ;)

pimpa mina jeans lite on the bakficka!
+ outifen för idag+en glad ida!


Kommentarer
Postat av: Nadia :3

Snyggt :>

2011-09-21 @ 15:15:58
URL: http://blibble.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0