Bästa dagen i mitt liv...

Idag hände det som jag aldrig någonsin trodde skulle hända...

Träffade MARIA MONTAZAMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<333

Stod i kö i 2,5h!(Så värt!) Hon skulle stå 16-18. Så när de va 10min kvar innan klockan va 18 så började jag grina, för ville så jääääävla gärna träffa henne. Sen så stod hon en halvtimme till. och de räddade mitt liv...

Gick in i rummet...skulle köpa hennes läppstift..kunde knappt prata..men ser hur hon står där och pratar med några andra. Jag var helt bort.. sen var de min tur att få autograf...

Hon-Hej!
Jag-.........hej..
Hon - Vad ska jag skriva? Åh snygga naglar!
Jag - Tack.. Skriv vad du vill!
Hon - vad heter du?
Jag - Ida.. "SNYFT*
Hon - nejmen nu börjar ju jag oxå gråta! *kram*
*väntar på att bli fottad och går fram till henne*
Hon - nu ska vi inte gråta! *kram*
Jag - nääe *tar kort*
Hon - Big smile *kram*

Hon kramade mig massa. Kunde inte hålla igen tårarna. Hon är min största idol..vad fan ska jag göra lixom?

(Fler bilder kommer imorgon!)

Nu har jag iaf hennes läppstift och autograf, lycklig tjej?


Kommentarer
Postat av: Nadia

Vill också ha det där läppstiftet, så snyggt! o:

När kommer du svara på frågorna? :>

Har tråkigt, vill ha något att läsa x)

2011-09-11 @ 22:03:06
URL: http://blibble.devote.se
Postat av: MsSophie

Vad gulligt att hon var så snäll!



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie

2011-09-13 @ 16:56:24
URL: http://www.improveme.se/mssophie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0