u mad?

ÄNTLiGEN FREDAG!
Fan aldrig längtat så mycket!

Imorse var man så jääävla trött..var så nära på att somna på bussen..goosch.
och detta kanske var sista gången man hade matte på en fredag eftermiddag! bra? JA!!
men något hemskt hände...hade av min tumnagel.....

åhfyfan vill ni veta vad som hände när jag kom hem och gick in i huset..
Jo jag känner nått som landar på mitt huvud..jag stelnar till känner i håret, vänder mig om och då ser jag världens största spindel som klättrar upp för en tråd. Och jag skriker och typ ruffsar sönder i håret..om någon hade sett mig skulle dom tro jag var totalt psyk skadad..:)

NU SKA JAG EEETA MASSA GODIS!
make avatar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0