SEMESTER BILDER!

Här kommer det feta inlägget jag lovat! Och hoppas det finns folk kvar som läser min blogg nu när bloggningen sugit (a) ;o

Detta var min otursresa kan man säga..:) 


Gick upp klockan 6 och åkte mot arlanda vid 7. Flyget gick 11 och tog 6h! Fan vad uttråkad man var då ;o
Vi tog en taxi till hotellet. Var kanske inte det bästa hotell man vart på..hehe..
Sen gick vi en promenad vid kusten :D Tyckte det va askallt då ;o Va likom 23 grader. men nästa dag kände man hur varmt de va :)
Satt oss och käkade en pizza som första måltid ;))



Drog ner på stranden efter frukosten. ASNICE! Skit fin strand oxå :D
Vi var för snåla för att hyra solstolar så vi låg med handdukar på stranden. ALLT blev sandigt! Så skulle man smörja in sig med solkräm..MMHHMMM sandsmet!
Efter att ha solat i 5h gick vi till hotellet och duschade. Hade bänt mig i princip på hela framsidan...
Efter duschen gick vi till något slott som tyvärr inte var så mycket att se..


Vaknade upp och märkte att jag inte kunde öppna ögonen. Hade brännt mina ögonlock dagen innan (hur nu det gick till) Så nu var mina ögon helt fucked up svullna! Såg helt galet ut!!! Hade solglasögon på mig i typ..3dagar..t.o.m på kvällarna.. :(((
Sen hade man ju fått världens fulaste konstigaste bränna på armarna???! Det jobbiga är att jag är brun där nu..så  det är värsta kanten ;s
Aja oturen stannade inte där precis..:) Gick upp på taket och solade. Somnade på mage i 2h ungefär. Sen vaknade jag och ställde mig upp. Då kände jag hur illa jag mådde. Allt blev svart jag ville kräkas men endå inte, jag kunde inte andas...hade fått vätskebist...Det absolut värsta som finns.

Mådde bättre efter ett tag så då gick vi ner på stranden och badade:)



Vi hade kollat på kartan och sett att det fanns ett ställe med massa sevärdigheter. Det skulle bara ta 1h att gå dit så vi körde på!
Det tog 1h och 40 minuter och var det jobbigaste vi gjort i våra liv. FYFAN!
Men vi vilade sen gick vi upp i något slott och kollade ut över stan :) BTW VI TOG TRAPPORTNA UPP!
Man såg inte fram emiot att gå hem sen igen..USCH!!!!!
Det blåste massor den dagen och vågorna på havet var helt galet stora!! Så vi sprang ner till stranden och flög runt i dom feta vågorna :D
Jag undrar hur vi kunde ha så mycket energi kvar efter att ha gått i typ 4h..XD
den dagen gick min kamera sönder...


Blåste idag med så gick och badade idag med :D
Cissi skrek att hon sett en manet. Dom var inte stora men vi visste inte om det var brännmaneter eller vanliga.
men det fick JAG snart reda på. Skrek som en galning och sprang upp ur vattnet när en manet brännde mig på handen. AJ...Fick hjälp av badvakter/sjuk..saker. fick kyla ner det och lite sånt :) men det försvann till nästa dag.


den dagen finns inte mycket och säga om och inte de andra sista dagarna heller.
Anna hade fått nån slags magsjuka så jag och cissi viste inte vad vi skulle göra så satt på rummet typ hela dagen..inte kul. Min mat den dagen blev yoghurt..

Söndagen hade vi planerat att shoppa men allt var stängt. Så shoppade innan vi drog till flyget på måndagen.
kom hem halv 3 igår natt..och hade svårt att somna även fast jag var trött och låg i MIN EGNA säng ;o
Här är lite random bilder :)

Jag har typ flagat bort all min färg...skitkul lixom...nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0